Tuesday, March 12, 2013

My new blogheader ...

derived from this photo I´ve taken at last year´s Documenta in Kassel, showing an installment by István Csákany. The quote is a Chinese proverb.

5 comments:

Cenya Eichengreen said...

I LOVE the quote you used. Great treatment on the photograph!

Barb said...

I too love the quote....how do you find all these quotes Marion?
BTW...I like your new banner.

Sandra said...

du bist ja mittlerweile eine digitale superqueen. mein respekt ist dir sicher. wie kommt man von so einem photo zu so einem banner? ich bin begeistert.
liebe grüße,
sandra

Maelchen said...

Tja, liebe Marion, da wollte ich mich nur für Deinen lieben Hasenkommentar bedanken und grüble nun über Der wirklich gelungenen digitalen Collage für Dein Banner: "Wie hat se denn nu die Anzüge in Umrisse verwandelt...". Wie ein guter Koch wirst Du Dein Rezept nicht preisgeben ;-). Aber schön sieht's aus!
Liebe Grüße
Manu

Anonymous said...

Einfach klasse, dein neuer Blogheader!
Voll inspiriert - Ulrike