Pages

Sunday, December 04, 2016

Baby It´s Cold Outside

For this week´s Sunday Postcard Art challenge themed Winter I have combined images from Jen Maddocks, Eena´s Creations, Vicki Robinson and Finecrafted Designs.

5 comments:

peggy gatto said...

So rosy, brrrrrr, very pretty

Lori Saul said...

Gorgeous wintry hues and imagery Marion- a beautiful card!

Mandy Chilvers said...

it;s gorgeous Marion

Stacy M.S. said...

superb detail!
that background looks like a painting.

johanna said...

ja, es ist wirklich ganz schön frostig dieser tage... aber heute ist die sonne bei uns draußen, das hebt meine Stimmung gleich enorm. ein sehr schönes winterbild hast du hier gemacht, mit so vielen Elementen, die ich noch gar nicht kenne, ich sollte vielleicht doch mal die digitalen Neuerscheinungen der letzten zeit durchforsten. super kombiniert!
ich wünsch dir einen gemütlichen Advent!
liebe grüße, johanna